Celem tej inicjatywy jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem krzywdzenia dzieci oraz promowanie działań, które pomagają tworzyć bezpieczne, wspierające i dające siłę dzieciństwo. Organizatorem kampanii jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę we współpracy
z Krajową Koalicją na rzecz Ochrony Dzieci.
W roku 2025 kampania potrwa do 19 listopada.
W tym dniu obchodzimy Międzynarodowy Dzień Przeciwdziałania Przemocy wobec Dzieci.
Dnia 30.10.2025r. uczniowie klasy VIII oraz członkowie Szkolnego Koła Wolontariatu wzięli udział w akcji porządkowania opuszczonych grobów na pobliskim cmentarzu parafialnym. Uczniowie z zaangażowaniem porządkowali zaniedbane miejsca spoczynku – usuwali liście, zapalali znicze i dbali o estetykę otoczenia. Działanie to miało na celu nie tylko zadbanie o zapomniane miejsca spoczynku, ale także kształtowanie wśród młodzieży postawy
3 listopada 2025 r. uczniowie z klas 6-8 mieli okazję obejrzeć w ChDK-u przedstawienie "Pan Tadeusz" w wykonaniu aktorów Katolickiego Teatru Edukacji z Krakowa. Spektakl na motywach epopei A. Mickiewicza przybliżył uczniom w przystępnej formie szkolną lekturę. "Pan Tadeusz" to jeden z najważniejszych utworów w naszej literaturze. Przedstawienie w ciekawy sposób ukazało wybrane wątki, np. dzieje Jacka Soplicy czy miłość Tadeusza i
W dniach 20–24 października 2025 r. nasza szkoła obchodziła Tydzień Uczniowskiej SuperMocy pod hasłem „Bądź jak latawiec – leć po swój sukces!”. Inicjatywa miała na celu odkrywanie i wzmacnianie mocnych stron uczniów, budowanie wiary we własne możliwości oraz tworzenie życzliwej, wspierającej atmosfery wśród społeczności szkolnej. Uczniowie klas IV–VIII aktywnie uczestniczyli w różnorodnych zadaniach i działaniach, które
9 października 2025 roku w naszej szkole obchodziliśmy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – wyjątkowe wydarzenie przypominające, że troska o zdrowie psychiczne jest tak samo ważna jak dbanie o kondycję fizyczną. W klasach odbyły się krótkie rozmowy i zajęcia poświęcone emocjom, stresowi oraz sposobom radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Uczniowie zastanawiali się, co pomaga im zachować spokój i równowagę – czy to spacer,